Friday, September 5, 2008

Lawatan Sambil Belajar?

Naik tergelak saya mendengarnya. LAWATAN SAMBIL BELAJAR KE LUAR NEGARA... Tengah ekonomi negara tengah tenat BN-BBC boleh menganjurkan lawatan ke luar negara? Dan yg paling aku pelik TPM meluluskan pulak..

Bagi aku nie untuk mengagalkan usaha Datuk Seri Anwar Ibrahim menbentuk kerajaan yang diura-urakan 16 september nie. Tapi PM sudah mengatakan tidak takut dengan KHABAR ANGIN ini.. Jika tidak takut mengapa perlu adakan lawatan di waktu sekarang? Jawapan biasa.. KEBETULAN....

6 comments:

Anonymous said...

Lama benar angah nak baca posting terbaru hang nie. Biasalah angah depa tengah dok perabis budget lepas, kalau dah takut tue, mcm2 ler buat bagi berani balik, jgn jumpa bomoh hindu cukup.

Rakan2
Jangan Lupa layari blog saya di http://khairilazuar.wordpress.com
bagi komen setiap artikel yang saya tulis. …ada artikel baru

angah said...

salam khairil..

ikutkan bulan pose nie aku tak nak anta post baru..nak hindari dari berdosa..heheh..tapi tgk kerajaan skrang makin mengarut...tue yg post gak..

USD said...

Salam Encik Angah,
Jgn risau, kalau durang nak lompat dari macau, taiwan, australia pun boleh...dari kapal yg durang naik pun boleh lompat bawah, takde hal punya...cuma yg risau, ada ka lompat ni ?

angah said...

salam..

insyaALLAH ustaz..yg penting berdoa.. power of doa... bak kata DSAI.. dan yg penting jika DIA menkehendakki terjadi maka terjadi lah.. KUN FAYA KUN...

rahza said...

Pemimpin UMNO kata PR bermimpi je tarikh 16hb ni...
kalau PR bermimpi...kenapa takut...
kan mimpi tu mainan tidur...
aku rasa le...dia orang takut mimpi dia orang tu jadi kenyataan kot...
LAWAN TETAP LAWAN, LAWAN SAMPAI MENANG, BIAR UMNO TUMBANG, KITA KUBURKAN BN BANGANG...

Malaysia Tanahairku said...

Kita dah tak terlarat nak layan kerenah BN ni. Biar pemimpin PR selesaikannya sebab kita nak tengok PR ke Putrajaya sekarang ni