Thursday, July 24, 2008

Siapa Yang Sebenarnya MUNAFIK..

Semalam saya sempat mengunjunggi sebuah blog sahrul . Di situ menyatakan tentang Saiful mengugut sharul. Boleh lah siapa-siapa nak baca sendiri. Saya tak boleh masuk friendster si Saiful kerana saya tak ada akaun friendster.

Melalui blog shahrul saya menbaca yang si Saiful mengatakan Datuk Seri Anwar Ibrahim seorang munafik. Dulu pun si Saiful pun pernah mencabar Datuk Seri Anwar Ibrahim bersumpah dan mendakwa Datuk Seri Anwar Ibrahim seorang munafik.

Sebenarnya siapa yang sebenarnya munafik. Datuk Seri Anwar Ibrahim atau Saiful Bukhari Azlan? Entahlah.

Setahu saya pada 27 jun 2008 kawan-kawan saya dari AnwarIbrahimClub telah menerima undangan ke rumah Datuk Seri Anwar Ibrahim di Segambut Dalam. Dan mengikut kata kawan-kawan saya semasa perjumpaan itu Saiful turut berada di situ. Peliknya.

Mengikut laporan polis Saiful bahawa Datuk Seri Anwar Ibrahim meliwatnya pada 26 jun 2008 dengan paksa. Pelikkan. 26 jun kata di liwat. 27 jun masih setia melayan Datuk Seri Anwar Ibrahim. 28 jun buat laporan polis dakwa di liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim. Jadi sebenarnya siapa yang munafik?

-Angahsp-Tiba-tiba si pondan ini bersuara lantang menunjukkan kelakiannya. Ada lagi sifat kelakiannya. Kalau ada sifat kelakian mengapa dengan mudah si pondan ini di liwat oleh orang tua yang berumur 61 tahun. Lu Fikirlah Sendiri

1 comment:

Anonymous said...

Peliknya si saiful ini, rasa nak teranjang kat muka dia ngan telur dia tue, kasi senak sikit, Allah tunjukkanlah kebenaran isu ini. AMin ...

Rakan2
Jangan Lupa layari blog saya di http://khairilazuar.wordpress.com
bagi komen setiap artikel yang saya tulis. …ada artikel baru