Wednesday, August 20, 2008

Betul kah Puteri Umno nie Diraba??

Pagi tadi semasa menbaca akhbar sinar harian saya terbaca ruangan Dari Blog ada satu blog www.masterdedah.com mendedahkan tentang seorg Puteri Umno di raba..siap ader gambor lagi..

Tapi pic tue dah di anti banner kan..tak leh nak copy..aku bukan aper.. bila pilihanraya jer mesti ader cerita puteri umno di raba lah, PKR upah mat rempit lah dan pelbagai-bagai lagi.

Kebiasaannya di hari penamaan calon pihak polis akan mengasingkan penyokong2 kedua2 parti. Tue yang aku pelik tue..kenapa lak puteri umno nie masuk ke laluan PKR?? kalau budak2 PKR lak yg masuk laluan umno takkan lah tak der pemuda2 bn yg akan tolong puteri umno nie??

Secara kesimpulan aku buat perkara nie adalah kempen buruk umno utk menjatuhkan maruah PKR...tetapi taktik dah lapuk..umno buat ape2 cara pun rakyat tak kan percaya..podah..

2 comments:

AnakMudaParlimenBatu said...

Ya ka diraba nie? mcm jatuh moror sahaja, hang pi balik rumah buat ayaq kat bapak hang lagi baguih, yang gatai dok pi ikut buat apa, wahai puteri jelmaan UMNOOOO

Rakan2
Jangan Lupa layari blog saya di http://khairilazuar.wordpress.com
bagi komen setiap artikel yang saya tulis. …ada artikel baru

anwarFAN said...

mmg 2 la modai depa.asik2 kata kena raba.hmpa cemuih dak?aku cemuih dengaq.haha