Wednesday, August 20, 2008

Bila Ustazah UMNO meracau2 ...

Saya lihat seorang ustazah umno nie bila kalah di PRU yg lalu semakin teruk ustazah umno nie meracau. Bila nak dekat pilihanraya kecik permatang pauh semakin teruk dia meracau..Aduh hai..Kalau ada ustaz umno yg baca nie tolong lah nasihat ustazah seorang nie.

Mula2 ajak wanita berjihad menentang Dato Seri Anwar Ibrahim. Dengan tudung pun tak reti nak pakai dengan betul nak ajak orang berjihad. Cih Podah. Ustazah kalau nak ajak orang berjihad untuk menegakkan syariat ISLAM aku akan sama berjihad tapi kalau berjihad menentang seorang peminpin ISLAM aku tentang. Sebab aku lebih yakin ISLAM Dato Seri Anwar Ibrahim dari ustazah umno Dato Sharizat Jalil.

Hari nie ustazah nie meracau lagi. Aduh...adakah patut ustazah nie kata PKR macam si TANGGANG... nie mesti suka sanggat tengok cerita AKUKAH TANGGANG kat tv3 nie.. suka sanggat dgn TANGGANG.. ustazah kami bukan menderhaka... kami mencari peminpin yg menbela nasib rakyat..bukan peminpin seperti kamu yg menrompak hasil rakyat.. Lagipun duit yg ustazah terima sebagai penasihat khas bertaraf menteri kepada PM tue duit rakyat.. so aper lagi isu nak kata kami nie TANGGANG...kan saya dah cakap.. ..ustazah seorang nie dah semakin teruk menracau...kalau ader kekosongan di tangjung rambutan boleh lah tolong register kan ustazah nie...

8 comments:

aloha2 said...

dia pandai pasai jambul di depan...mgkin dulu dia mengaji 4 senawi...hehehe

USD said...

Salam,
Islam cara Anwar Ibrahim, yang myokong Forum Memeluk Islam anjuran Bar Council, yg ditentang Zulkifli Nordin YB PKR & Salahudin Ayub YB PAS @ Islam cara AI yg enggan bsumpah,wpun didesak bkali2.

Anonymous said...

betui ka dia nie ustazah? mcm anak mami ja nie, balik kampung kah, lepaih jihad, tanggang pulak, lepas nie nak sumpah jadi batu ler pula.

Ustaz said,
sudah-sudah ler tue, jgn la dok merepek sangat, lagi ler baguih islam DSAI, pandai ajaq bini dia pakai tudung dengan cara yang betui

Rakan2
Jangan Lupa layari blog saya di http://khairilazuar.wordpress.com
bagi komen setiap artikel yang saya tulis. …ada artikel baru

angah said...

salam..

:)..sekurang2 yer DSAI selalu gak ajak aku dan rakan baca yasin dan sembahyang hajat mlm jumaat...tak tahu lah aku kalau ustazsaid kata tue pun salah..tak tahu lah... pasal sumpah...aku rasa DSAI dah ikut fatwa sheik taha ulama tersohor dunia dan aku rasa ilmu sheikh taha nie lagi tinggi dr ustazsaid rasanya...majlis peguam tue kan DSAI dah nyatakan tak bersetuju...takkan nak suruh DSAI bom pakai c4 najib bangunan majlis peguam tue lak..sekurang2 yer ader gak ahli2 pas dan pkr turun..ahli umno maner??? kecut ker?setahu saya pesanan terakhir NABI SAW yg terakhir menentang perkauman...tapi ustazsaid nie lebih melayu dr ISLAM...tepuk dada tanya selera...

Anonymous said...

Kalau aku ada disana, aku pun nak tumpang sekaki RABA puteri Umno pakai TIMUN... ke..ke..ke!

USD said...

Mlm jumaat baca yasin & solat hajat, tp Irene Fernandez minta kalimah Allah juga diguna org bukan Islam, apa dia cakap? Then, apa dia cakap pasal IFC ?

angah said...

aduh hai..

melalak-lalak ustaz umno nie.. aku tak tahu lah kalau irene fernendez nak guna kalimah ALLAH ker IFC ker.. tapi aku lebih yyakin ISLAM yg di bawa NIK AZIZ , Harun Din dari ISLAM hadhari ustaz umno.. aper guna kita berlajar syariah ISLAM tapi tak perjuangkan ISLAM? sudah lah ustaz umno..tarbiahkan duluu pengikut2 umno..baru lah melalak2 bagai anjing kelaparan... perjuangan sekular yg umno bawa yg menbezakan agama dan politik ini kah yg uztaz umno sokong? uztaz umno nie saya boleh di ibaratkan GAJAH DI DEPAN MATA TAK NAMPAK KUMAN HUJUNG DUNIA KELIHATAN..saya angah melaporkan dari chanel tv3suku...

Anonymous said...

Aku suka "Islam" UMNO sebab kebas duit negara, tindas rakyat, sumbat orang tak salah masuk penjara dikira halal.