Thursday, August 21, 2008

Calon BN P44 Arif Shah bodoh ker?

Bukan lah niat di hati aku nie nak menyerang keperibadian Arif Shah nie..Dan bukan niat dihati ini ingin mengutuk kepandaian Arif Shah..Bukan juga niat di dada nie nak menpersoalkan IQ Arif Shah.

Bukan aper, 4hari lepas di dalam akhbar media perdana Arif Shah mengatakan beliau mendapat 10 undangan perkahwinan dan Datukk Seri Anwar Ibrahim hanya dapat 6... Yg aku peliknya mana lah dia tahu Datuk Seri Anwar Ibrahim dapat 6 undangan?? Aduh hai.. Yang sebuk nak cerita kau dapat undangan banyak kenapa? Tak ada modal nak berkenpem ker?

2 hari lepas saya secara tak senjaga menyelak berita hairan..Didalam akhbar tersebut adalah satu tajuk yg menbuat aku geli perut.. ARIF PERGI MAJLIS PERKAHWINAN 15 DALAM SEJAM. Aduh hai...nak kata bodoh marah...tak der modal lain ker nak berkenpem? cerita pergi 15 majlis perkahwinan dalam sejam pun nak jadi bahan kenpem..nampak sanggat orang2 Bee End nie suka sanggat menipu... bukan apa..saya nie dr kecik ibu bapa saya dah ajar saya dengan matematik..kira nombor dan saya susah nak pisahkan...saya kira lah..kalau dalam sejam Arif nie pergi 15 majlis persamaan 1 majlis arif akan pergi selama 4 minit... sempat ker 4 minit nak salam semua tetamu , pengantin, ....nak menipu pun buat lah skrip elok2..jangan lah nak main cakap jer..nanti org kata bodoh marah...tapi dah memang bodoh pun..tue saya tak kira masa perjalanan dari satu majlis ke satu majlis yang lain...nie lah bila calon bodoh macam nie jadi calon.. cakap main promo jer....BANGGANG


3 comments:

AnakMudaParlimenBatu said...

Biaqler angah, mungkin orang BN banyak kawin, tuan rumah dpt lebih skit...biaq ler berkempen dengan lebih bersopan, jgn dok sentiasa serang peribadi, tiba2 nala pun pi permatang pauh, pompuan sabah pun pi sama, semua nak pekena DSAI...

Rakan2
Jangan Lupa layari blog saya di http://khairilazuar.wordpress.com
bagi komen setiap artikel yang saya tulis. …ada artikel baru

Khairulnizam Bakeri said...

Aku rasa dia ni suka nasi minyak kot. Tengok perut la angah...hahaha.

AyeX said...

15 majlis? Peh...Boleh muat plak 15 pinggan nasi minyak dalam perot dia. Tp memang sepadan...hehe